Zawiadamiamy iż na programie Trening Kreatywny i Gry Doświadczalne akceptujemy prezentowane na niniejszej liście publikacje do superwizji końcowej:
zabawa językowa : „Współczesny model rodziny w dwóch odmiennych kulturach amerykańskiej i polskiej” oraz „Otium kultura wypoczynku w starożytnym Rzymie”
gra kreatywna : „Śladami Karla Friedricha Schinkla. Architektoniczne realizacje Schinkla w Gdańsku ” i „Polityka kulturalna i strategia rozwoju kultury w Polsce od wstąpienia Polski do UE na modelu powiatu poznańskiego”
symulacja zespołowa : „Igrzyska gladiatorskie w filmie Gladiator Ridey’a Scotta” i Symulacje Biznesowe oraz „Stosunek społeczeństwa katalońskiego do kwestii uzyskania niepodległosci przez Katalonię”
gra kreatywna : „Procesy czarownic w Wielkopolsce na podstawie pierwszych przekazów literackich (od XVI do XVII wieku)” oraz „Celibat w kościele katolickim i kościele prawosławnym”
gra lingwistyczna : „Między prozą codziennego życia a uniesieniami romantycznej miłości – Emma Bovary w utworach Gustawa Flauberta” oraz „Recepcja antyku w twórczości Wincentego Kadłubka i Jana Kochanowskiego. Wybrane problemy”
symulacja strategiczna – „Obserwacja pracy spektrofotometru podczerwieni z użyciem strefowych filtrów spektralnych” i „Wybrane kreacje i osobowości romantyczne”
symulacja edukacyjna : „”A jakby tak trocę zboczyć to co?” Homoedyzm postaci literackich w twórczości Witolda Gombrowicza na współczesnym jej tle twórczości wybranych prozaików polskich” oraz „Techniczne możliwości wędrówek śladami Adama Mickiewicza po Wielkopolsce. Wielkopolska południowa”
zabawa językowa – „Wampiryzm w kulturze masowej” i „Chorwacka literatura wojny i emigracji na studium przypadku dzieł Dubravki Ugrašić”
zabawa strategiczna : „Stan i perspektywy rozwoju Ziemi Parczewskiej” oraz „Jacqres Lovis David a antyk i polityka”