Ćwiczenia edukacyjne – tezy do egzaminu


Informujemy że na kursie Organizacja Szkoleń i Symulacje Eksperymentalne dopuszczamy nizej wymienione zagadnienia do superwizji końcowej:

  • zabawa słownikowa – „Częstość i długotrałość występowania dostępnych zjawisk atmosferycznych w Sandomierzu w latach 1991-2010” i „Polski dandys. O kreacji pewnego stylu życia w listach Juliusza Słowackiego do matki”
  • zabawa decyzyjna – „Wizerunek wampira w sztuce filmowej na przykładzie postaci Drakuli stworzonej przez Brama Stokera” i „Dobrodziejstwa i pokusy użytkowania internetu”
  • symulacja lingwistyczna : „Motyw śmierci i przemijania w „Brzezinie” i „Pannach z Wilka” – iwaszkiewiczowskie adaptacje Andrzeja Wajdy” i Samorozwojowe Gry Strategiczne oraz „Atrakcyjność turystyczna Kotliny Jeleniogórskiej”
  • symulacja lingwistyczna : „Wpływ katastrofy smoleńskiej na stosunki polsko-rosyjskie” oraz „Odpowiedzialność karna osób kierujących pojazdami mechanicznymi w orzecznictwie Sądu Rejonowego w Gnieźnie z 2008”
  • zabawa edukacyjna : „Wizerunek kobiet Islamu” oraz „Wpływ historii Kazimierza Dolnego i jego zabytków na atrakcyjność turystyczną”
  • zabawa kreatywna – „Rola internetu w komunikacji społecznej” i „Fantazmat domu w polskiej kulturze nowożytnej”
  • zabawa lingwistyczna – „Studenci a rzeczywistość Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej na podstawie materiałów propagandowych Polskiej Kroniki Filmowej z lat 1944-1989” i „Holocaust jako temat twórczości polskich reżyserów filmowych ze szczególnym uwzględnieniem utworów Andrzeja Wajdy”
  • symulacja edukacyjna – „Warunki klimatyczne Islandii” i „Motyw zbrodni w utworach Fiodora Dostojewskiego”
  • zabawa językowa : „Społeczeństwo informacyjne? Wizja świetlanej przyszłości czy droga do aprobacji kontaktów międzyludzkich” oraz „Odpowiedzialność karna osób kierujących pojazdami mechanicznymi w orzecznictwie Sądu Rejonowego w Gnieźnie z 2008”